Subject: Geodeesia kooskõlastamine, töö nr G_884_24 Sinilille (44101:001:2002) Sinilille, Vidruka küla, Lääne-Nigula vald, Lääne maakond
From: "Vasyl Gubchak" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Jun 2024 13:48:43 +0300

Tere!

Palun kontrollige ja kooskõlastage geodeetiline alusplaan.

Töö nr. G_884_24 Sinilille  (44101:001:2002) maa-ala geodeetilised 
uurimistööd.

Lähiaadress: Sinilille, Vidruka küla, Lääne-Nigula vald, Lääne maakond

Fail vastab MKM2016 nõuetele
Allkirjastatud konteiner kirja manuses.

Tellija nimi:Jannar Alloja
 Ette tänades.

Lugupidamisega

Vasyl Gubchak

Geodeet, tase 6

Mob +372 58318490

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Guvana Disain OÜ / Geodeesia

Tartu mnt 84a, Fahle Maja II-korrus

10112 Tallinn

 <https://www.facebook.com/Vasylgeodeesia> 
https://www.facebook.com/Vasylgeodeesia

 <http://www.guvana.ee/> www.guvana.ee